About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Thursday, February 10, 2011

09-02-2011

citer smalam okeh...ta sempat na tulis smalam..byk sket keje...acece padahal bukan nye slalu update pon kan....

citer nye gini...heee...pkul 755pm gtu bergegas-gegas lah aku bersama bestie pegy Plaza Alam Sentral.....buat pe eh???ehehhehe tgk rakaman muzik-muzik 26...eheheh knape smangat sgt eh...mesti la sbb ade nubhan tersayang.,...wah gtu...heeee...

okeh sampai pkul 8 gtu, org ta masuk lg...msg kak harney tanye kat mane...kat2 830 gak la bru org msk....aku pon msk la....jumpe kak kt...ala kak KT yg ketua VINs tuh...


oryte..da la citer panjang2...
1st performance by Tomok-bagaikan bidadari...waaaahhhhh lagu nih mmg best...
pastuh yg ke-6 cmtuh baru la si Nubhan nye turn....waaaahhhh duk depan skali an...best gler......suke2....
aku ade record video die...nak tgk???agaggag tunggu la sampai kuar kat tv lu baru aku update japg eh...ekekeke...tgk gambar dah la...






seusai nubh perform...aku pon mencari kak harney sbb hajat dihati na bg duit n na suh tgk kan my BB tersayang la....huhuhu..something wrong sket...heee..

sedang syok aku ngan kak harney membelek BB kami nubhan pon dtg dr blakang...wahhh aku ase aku sgt la btuah mlm td sbb aku duk kat kelompok yg mmg nubh akan tuju and adik2 nubies yg baru2 tuh duk jauh2...so nubh say hye to me....hye nubh...salam2..ekekeke.....suke2...heeee

tapi yang ta best nye..aku ta sempat na amik gambar ngan nubh smalam...sempat amik yg ramai2 je..tu pon camera kak harney...adoiyai...hmmmm ni smue sbb ramai sgt yg serbu nubh smalam...ta pe2..yg penting aku jumpe nubh depan2...ekekekek...=p

best kan....walllahhh....heeee pkul 1020 cmtuh aku bergegas pulak la kene blk kolej..sbb pkul 1030 ade meeting ketua aras pulak...adoyai..tapi demi nubhan artis terchenta akan ku cube sepenuh hati...ehehhehe
gambar dicuri dr pinky nye fb

oryte...cow sinki....



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase