About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Saturday, February 12, 2011

ayah...~

walaupun ayah ta beranak kan saya..ta ckp yg die syg sy..tp sy taw ayah sgt2 sygkan anak2  die....weee...
ayah akan berusaha bagi smue bende yg anak2 die mintak..huhuhu sy terharu, suka, dan SAYANG ayah sgt2....dulu2 sy tak suke ayah..sbb sy kate ayah ta adil...tp sbenarnye bukan ayah ta adil...tp ayah ta ckp duit na belikan ape yg sy nak...ye la kan die da beli kan utk anak2 die yg laen..ayah bkn nye boleh na bg smue bende yg anak2 die mintak dlm satu masa...tp ayah ttp akan usahakan supaya anak2 die rasa bahagia dlm idop...heee saya syg ayah...

setahun yang lalu..6 january 2010- ayah da belikan sy fon baru, bkn calang2 handphone yg saya nak....sy mintak nokia N86...harga die bley tahan la...seribu++ tp ayah bg jugak sbb sy bising ckp ayah ta adil sbb ta tukar fon sy sejak 5 tahun yg lalu...sbenarnye ayah bukan ta na tukarkan tp ayah na gune duit utk bende laen lu....huhuhu 

lepas setahun sy gune fon nih...saya mintak lg fon baru..6 February 2011...saya mintak ayah belikan saya blackberry...bukan calang2 blackberry saya mintak...saya mintak bold 9700....ayah belikan jugak....kenapa ayah sgt baek...ayah ckp ayah nak manjakan anak2 die...ayah nak anak2 die taw yg ayah syg kan anak2 die...yes ayah..sy taw ayah syg kan anak2 ayah....
walaupun kos pembelajaran sy nih memang sgt mahal..tp ayah ta pernah marah kalau sy failed paper...sbb ape ayah ckp blajar mmg ssh....tp sy kene blaja....ayah tetap tunaikan segala apa permintaan sy...

ayah ta nak anak2 ayah ckp ayah tak adil...so bila kak ngah mintak fon baru jugak ayah tunaikan....kak ngah nye pon buka calang2...ayah belikan kak ngah fon samsung galaxy s....ye la kalo mcm kak ngah tuh ok la die nak yg mahal pon sbb die da lame ta bli fon baru....

saya rasa sgt2 la bersalah dan kecewa ngan diri sendiri sbb perangai saya yg dulu2...saya nak jd anak yang baik...nak balas smule jasa baik ayah....

tak lupa jugak kat mak yang slalu support saya...dgr masalah saya...dan berkorban utk saya dan adik beradik saya..sy slalu buat prangai...sy nak MINTAK MAAF SANGAT2 KAT MAK NGAN AYAH SEBAB PERANGAI SAYA MASA LALU....SAYA JANJI SAYA NAK BERUBAH,..TAPI SAYA PERLUKAN SIKIT MASA UNTUK BERUBAH...

SAYA SAYANG MAK DAN AYAH SAYA....!!


p/s: menangis sambil menulis entry nih...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase