About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Friday, February 4, 2011

satu lg lagu yg best dr Ana Rafali...~

DAN KU BIARKAN KAU TERLEPAS...

knape die best...sbb die mcm aku melepaskan insan tersayang dr dunia realiti ku..walaupun imaginasi aku sentiasa bersama die...wahhahahha...heeee...jom layan....





Mungkin kau takkan tahu
Apa yang ku ingin katakan padamu
Kerana tiap kali ku lakukan sesuatu
Pasti marah dan kecewa berpadu

Namun kau buat ku terfikir
Untuk mengubah hasratku
Apabila kau mengukir jawapan buatku keliru

Dan ku biarkan kau terlepas
Walaupun ku berjanji takkan ulanginya lagi
Oh mengapa tak ku hentikannya
Walaupun ku cuba untuk melupakan
Dirimu
Mungkin kau takkan tahu
Mengapa ku masih ada di sampingmu
Walau kerapkali ku lakukan sesuatu
Pasti marah dan kecewa berpadu
Namun apabila ku terfikir
Untuk mengubah hasratku
Kau pun terus mengukir
Jawapan buatku keliru

Aku tak mungkin kan tahu
apa sebenarnya yang harus ku lakukan
lebih mudah bagiku
untuk melupakan dirimu

Oh mengapa tak ku hentikannya
Walaupun ku cuba untuk melupakan
Dirimu

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase