About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Tuesday, December 14, 2010

knape die..??

AHMAD NUBHAN AHAMAD
'macam mane...bagaimana..knape die...' ni la soalan2 yg kedengaran bile aku cakap aku minat NUBHAN..aku obses NUBHAN...yes NUBHAN AF6...hah sape NUBHAN AF6...yes yup i'm obsess into him...ahahha..aku obses die bukan sbb muke die ensem or whatsoever....aku ta la ske sgt dak2 AF nih sampai na obses giler2....tp NUBHAN..aku pon pelik knape aku obses sgt ngan die...heee....


bermula dengan Intrend episod GILER GAJET...masa aku duk dapur kat umah mak cik aku so mmg aku ta nengok la tv yg ter on tuh kan....aku dgr je suara sorg mamat nih duk berceloteh...tetibe aku ase best giler suara mamat nih cakap....so aku pon jenguk la kat tv tuh...upe2 nye suara si Nubhan ni ha,...bile aku blk kolej aku smule aku da dpt internet apa lg...aku online and aku cari semua lagu2 yang die penah nyanyi...aku buke youtube cari balik konsert af6 yg nubhan nye part...wah....and start dr tuh...aku da mula obses ngan mamat yg bnama AHMAD NUBHAN AHAMAD...

ni la episod yg da menarik aku minat mamat nih...




ok2..aku da start cari die nye webpage, facebook...and aku pon jumpe la...and nasib aku agak baik la...sbb aku time aku minat die sebenarnya die baru je siapkan album die...so i'm so lucky...sbb ta yoh tunggu lame2...aku tanye2 ajk2 nubies bile na buat xtvt ngan nubhan kan,..heee ta sabar gler...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase