About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Tuesday, December 14, 2010

~ok~

normal time...
ok da brape byk blog da aku buat...ok2...now aku na focus yg nih je la....hope la aku focus yg nih je ok...aku da na delete blog2 yg lame sbb dalam blog aku yg dulu aku slalu na tulis pasal budak setan tuh kan...so aku arap blog aku kali nih ta de lg pasal budak setan tuh...and aku harap aku da ta mlalut pasal cintan cintun lagi...sbb blog kali nih aku na focus more to FOOD...knape FOOD yg jd pilihan...sbb aku mmg suke mkn.,..n stiap kali aku mkn mesti aku komen panjang2 n for sure aku akan amik gambar before aku mkn...so apa salahnya kalo aku share ape yg aku mkn ngan org len kan...tp blog nih maybe gak teselit sket2 kesah hidop aku...wallawehhh..heee...

btw..aku lebih sng mbahasa kan diri disini sbgai aku...so kpd pembaca sekalian...hope korang ok je dgn 'aku' tuh...heee


aku nih ade 2 version...wahahahah
 yang penting kpale mesti nak senget bile amik gambar....hahaha
nih????ta normal la...heeeee

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase