About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Saturday, December 18, 2010

~21 November 2010,

tgk tajuk da lame kan..heee...na buek camno eh baru skang ado maso na tulis..heee...teeettttt
sminggu before tarikh nih kak harney(naib president nubies)bg invitation ajak pegy santai nubies...waaaahhhh tarikh die pas raye aji kot...adoi2...pening jap na pegy tp ta de transport....
hari jumaat, 19nov da tanye k.yani psl transport..and that time mmg ta confirm lg la kan transport nye...da la fie yg ptt nye teman aku tetibe je jatuh sakit...adoi2...sape na teman aku nih...
and esk nye sabtu..teeeeeettttt pujuk nafisah ajak die pegy and yes...she told me ...mak die bg pegy...!!!wwaaaahhhh best nye...and confirmkan transport ngan k.harney...
byk masalah gak la mule2 an..
and last2 ari yang ditunggu2...
waaaaaahhhhhhhhh
pagi2 lg aku da bgn bersiap na pegy......pkul 7 pg aku da pon kluar dr bilik tuh..tp malang nya perjalanan terbantut dek kerana bas ta de..ktm pulak buat hal...
dipendek kan cerita, dekat2 pkul 10 pg camtuh bru la sampai kat ktm Seremban...wahhhh first time aku nek ktm sampai seremban,,.aku pegy ngan nafisah, n ade nubies yg bru knal ezzah....weee...tp lupe na amik gambar lam ktm...
hmmm sampai kat sane nek ngan k.afifah..die la bwk sampai ke JERAM TOI..
sampai la kat2 pkul 11 camtuh...mase on da way pegy aku ase aku macam ngah mimpi...aku nak join xtvt nubhan fc nih...wah2...
last2 nubhan pon sampai la...wahhhhh mmg mcm mimpi lah....enjoy da photo.....owh b4 tuh kitorg blk at 5 pm....mmg mantap la 21november nih...weeee

sampai2 je tros kne hidup kan api....

heee api ngah besar2 lg die dah letak ayam mane ta hangus..

haaa....tgk makanan banyak kan..

tgk2...mcm mimpi kan...aku bakar ayam ngan nubhan....huhu






with kak aida...nfc


his mummy

nubhan blanje nubies makan eskem....suke gile...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase