About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Monday, January 10, 2011

new semester~

oh ok...10 january 2011 already....aaarrrgghhh ta ske nye...knape aku ta ske...sbb....ari nih aku da gerak pegy UiTM di hatiku....alalalala....heee...hmmm pagi2 lg pkul 7 lbh cmtuh da gerak pegy airport..huhuhu..flight pkul 820....eewwww...terbang lah aku ke destinasi aku....pkul 9 FA pon announce la kita akan mendarat di lapangan LCC Kuala lumpur....huhuhu...pas amik beg naek la bas pegy KLsentral....weee cepat nye masa berlalu....then naek KTM lak pegy shah alam...sampai shah alam...
amik teksi pegy UiTM....heee...terpacak lah aku sudah di UiTM ini...huhuhu sedey nye....ngah bincang2 na register kolej with other friend fon bunyi...lutfi call....huhu sedey nye dgr suara die....hmmm pkul 12 lbh cmtuh kitorg pon register la kolej and kitorang dpt la bilik....bilik utk sem nih...Seroja 3, level 4, bilik 26...so nama bilik ni jd la 3426....huhhuh penat2 jauh kot bilik nih...jauh nun di belakang seroja...adoiyai..sabar je la....ok2..masuk bilik..kemas2..mop lantai sapu lantai...semua siap aku pon tido la kejap,...ngah tido mimpi lutfi.....huhu...rindu sudey......aku nanges tringat lutfi....=( 

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase