About Me

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
aku hanya aku dan aku hanya seorang pencinta seni~

Monday, January 3, 2011

bermain-main bersama kanak-kanak riang...

wahhhh.....pagi td excited gak la aku na pegy tlg mak aku kat PASTI which is pra sekolah ataupun lebih dikenali ngan tadika....heee...aku da bgn awal gile even before nih aku da penah ase betapa seksanya jage budak2 nih..tp aku pon ta taw knape aku na sgt pegy today...

so i go there around 8 am...waaaa i can wake up early in da morning la....heee...then mule2 pegy mcm ok je...pastu my mum ask to prepare the nametag to give it to da student...sedang asyik aku leka wat bende alah tuh..ade la budak tuh sorg mnangis...biasa la budk bru
masuk skola kan...mmg la cmtuh...yg nih mnangis ok lg ta kuat sgt...pastuh dtg sorg bdk laki nih ayah die tinggal...perggg die meraung sekuat alam...

da la membebel sal kanak2 ni kan...so major kerje aku today adalah memujuk kanak2 yg nanges..wahhh penat mulut aku duk ulang ayat yg same je na suh diorg senyap....adoi2...tp ade sorg budak ni klaka gile...die ni anak org indon taw...weeee die melalak sleng indon ckp la kan...yg aku mmg ta ley lupe ayat die..
'gimana aku mau pulang cikgu' 'pintu nya udah terkunci' 'motor nya ibu dimana' 'cikgu...sekolah ini ibarat penjara' 'siapa mau bacakan aku paper ini' 'ya tuhan ku aku mau pulang pada ibuku.'....adoi la aku sampai mlm pon duk ajuk lg budak ni ckp...klakar kot..mcm ngah tgk sinetron kat tv3..

tp kan seriously aku ckp mmg penat giler aku pujuk bdk2 suh msk klas....adoi la....tp ni kan pengalaman...heee

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 ~Jiwa KU bukan Jiwa MU...... Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase